Šta je kripto trgovanje?
Čin špekulacije o kretanju cijena kriptovaluta putem računa za trgovanje za razliku (CFD) ili kupovina i prodaja osnovnih kovanica putem burze poznat je kao kriptovaluta ili kripto trgovina. CFD trgovanje je vrsta derivata koji vam omogućava da se kladite na promjene cijene Bitcoin ( BTC ) bez posjedovanja osnovnih valuta.

Na primjer, možete ići kupovati ako vjerujete da će vrijednost kriptovalute porasti, ili prodati ako vjerujete da će vrijednost pasti. Oba su instrumenta sa leveridžom, što znači da vam je potreban samo mali depozit, poznat kao kripto za trgovanje na marginama, da biste imali potpunu izloženost osnovnom tržištu. Međutim, budući da se vaš dobitak ili gubitak i dalje određuje na osnovu ukupne veličine vaše investicije, korištenje kriptovaluta za trgovanje povećava i zaradu i gubitke.

Nadalje, investitori koriste opcije kriptovaluta za smanjenje rizika ili povećanje izloženosti tržištu. Trgovanje kripto opcijama odnosi se na „derivativni“ finansijski instrument koji svoju vrijednost izvodi iz cijene druge imovine — u ovom slučaju, osnovne kriptovalute.

Prije nego što uopće razmišljate o upuštanju u kripto trgovinu, važno je da osoba ima sveobuhvatno razumijevanje uključenih sredstava i tehnologija. Bitcoin je tlo iz kojeg su izrasle hiljade drugih kriptovaluta.

Kao i sa dionicama i drugim financijskim tržištima, trgovanje kriptovalutama može biti složeno, uključuje različite komponente i zahtijeva znanje. Bitcoin je lansiran 2009. godine kao prva kriptovaluta i ostaje najveća kriptovaluta u smislu tržišne kapitalizacije i rasprostranjenosti.

Tokom godina, međutim, nastala je čitava industrija druge digitalne imovine s kojom se može trgovati radi profita. Sve ostale kriptovalute koje nisu BTC poznate su kao altcoins, od kojih je najveća eter ( ETH ).

Kako trgovati kriptovalutom za početnike
Postoji mnogo različitih pristupa u smislu trgovanja kriptovalutama. Da biste počeli trgovati kriptovalutama, prvo je potrebno adekvatno poznavanje teme. Takođe je ključno znati povezane rizike i zakone koji se mogu primjenjivati ​​na osnovu nečije nadležnosti i odluke treba donositi u skladu s tim.
Prijava za razmjenu kriptovaluta
Morat ćete otvoriti račun na kriptovaluti osim ako već posjedujete kriptovalutu. Najbolje kripto brokerske kuće na tržištu uključuju Coinbase, eToro i Gemini. Sve tri ove usluge imaju jednostavno korisničko sučelje i širok raspon altcoina za odabir.

Da biste otvorili račun kod kripto brokerske kuće, morat ćete dostaviti lične identifikacijske podatke baš kao što biste to učinili kod berzanskog posrednika. Kada kreirate nalog, moraćete da pošaljete svoju adresu, datum rođenja, broj socijalnog osiguranja (u Sjedinjenim Državama) i adresu e-pošte, između ostalog poznatih kao zahtevi za upoznavanje svog klijenta (KYC).

Finansirajte svoj račun
Morat ćete povezati svoj bankovni račun nakon što se prijavite kod kripto brokerske kuće. Većina mjenjačnica kriptovaluta prihvaća bankovne depozite putem debitnih kartica i bankovnih transfera. Bankovni transferi su obično najisplativiji način da popunite svoj račun i dostupni su na Coinbase i Gemini.

Odaberite kriptovalutu u koju ćete investirati
Većina trgovaca kriptovalutama ulaže svoj novac u Bitcoin i Eter. Međutim, trgovanje korištenjem tehničkih indikatora je moguće jer se ove kriptovalute kreću predvidljivije od manjih altcoina.

Mnogi investitori u kriptovalute ulažu dio svog novca u altcoine. Iako su rizičnije od kriptovaluta sa velikom tržišnom kapitalizacijom, male kriptovalute srednje tržišne kapitalizacije imaju značajniji potencijal rasta.

Počnite trgovati
Možete isprobati automatsko kripto trgovanje sa softverom kao što je Coinrule ako tražite strategiju kripto trgovanja. Botovi za kripto trgovinu implementiraju proces osmišljen kako bi vam pružili najznačajnije moguće povrate na osnovu vaših investicionih ciljeva.

Možete brzo zaraditi novac, zadržati svoje novčiće ili diverzificirati svoj portfelj pomoću kripto automatiziranog trgovanja, koje vam može pružiti konzervativan, neutralan ili agresivan način. Možda čak i aktivno istražujete trgovanje kriptovalutama na nekim stranicama dok automatizirate trgovanje na drugim.

Pohranite svoju kriptovalutu
Ako aktivno trgujete BTC-om, morat ćete zadržati svoja sredstva na berzi da biste im mogli pristupiti. Na primjer, trebali biste kupiti Bitcoin novčanik ako kupujete kriptovalutu za držanje na srednji ili dugi rok.

Softverski i hardverski novčanici su dvije vrste novčanika za kriptovalute. Oba su sigurna, ali hardverski novčanici pružaju najveću zaštitu jer čuvaju vašu kriptovalutu na fizičkom uređaju koji nije povezan s internetom.

Osnove trgovanja kriptovalutama
Vrijednost Bitcoina određuje se iz sekunde u sekundu i iz dana u dan od strane tržišta koje nikada ne spava. Kao autonomna digitalna imovina čiju vrijednost određuje otvoreno tržište, Bitcoin predstavlja jedinstvene izazove oko volatilnosti s kojima se većina valuta ne suočava.

Stoga je za novopridošlice važno da imaju određenu pismenost o tome kako funkcionišu tržišta kripto imovine kako bi mogli bezbjedno da se kreću tržištima, čak i povremeno, i da izvuku najveću vrijednost od svog učešća u ekonomiji kripto trgovanja.

Trgovanje bitkoinima može se kretati po obimu i složenosti od jednostavne transakcije, kao što je isplata u fiat valutu kao što je američki dolar, do korištenja raznih trgovačkih parova za profitabilno upravljanje tržištem kako bi se povećao svoj investicijski portfelj. Naravno, kako se kripto trgovina povećava u veličini i složenosti, tako se povećava i izloženost trgovca riziku.

Struktura kripto trgovine
Trgovina kriptovalutama sastoji se od kupca i prodavca. Pošto postoje dvije suprotstavljene strane u trgovini – kupovina i prodaja – neko će sigurno dobiti više od drugog. Stoga je trgovanje inherentno igra sa nultom sumom: postoji pobjednik i postoji gubitnik. Posjedovanje osnovnog razumijevanja kako funkcionišu tržišta kriptovaluta može pomoći u smanjenju potencijalnih gubitaka i optimizaciji za potencijalnu dobit.

Kada se kupac i prodavac dogovore o cijeni, obavlja se trgovina (putem razmjene) i utvrđuje se tržišna vrijednost imovine. U većini slučajeva, kupci imaju tendenciju da postavljaju narudžbe po nižoj cijeni od prodavača. Ovo stvara dvije strane knjige narudžbi.

Kada postoji više naloga za kupovinu kriptovaluta nego naloga za prodaju, cijena obično raste, jer postoji veća potražnja za imovinom. Nasuprot tome, kada više ljudi prodaje nego kupuje, cijena pada. U mnogim sučeljima razmjene, kupovina i prodaja su predstavljeni u različitim bojama. Ovo treba da trgovcu pruži brzu indikaciju stanja na tržištu u datom trenutku.
Možda ste čuli uobičajenu poslovicu u trgovanju: “Kupuj nisko, prodaj visoko.” Izreka daje osnovni prikaz poticaja kupaca i prodavaca na tržištu.

Jednostavno rečeno, ako želite nešto da kupite, želite da potrošite što je moguće manje novca. Ako želite nešto da prodate, želite da zaradite što je više moguće. Iako je ovo općenito dobra mudrost koju treba slijediti, postoji i dodatna dimenzija žudnje za imovinom u odnosu na kratkotrajnost imovine.

Dugotrajan rad na imovini (čežnja) znači kupnju imovine i zarada profita na osnovu kretanja cijene naviše. Suprotno tome, kratkotrajnost imovine (shorting) u suštini znači prodaju imovine s namjerom da je otkupite nazad kada njegova cijena padne ispod tačke na kojoj ste je prodali, profitirajući od pada cijene. Shorting je, međutim, malo komplikovaniji od ovog kratkog opisa i uključuje prodaju pozajmljene imovine koja se kasnije vraća.

Čitanje tržišta
Laiku „tržište“ može izgledati kao neki složen sistem za koji se samo specijalista može nadati da će ga razumjeti, ali istina je da se sve svodi na to da ljudi kupuju i prodaju. Kako trgovati kriptovalutama na prvu može izgledati kao ezoteričan koncept. Međutim, kada to počnete da shvatate, ideja postaje mnogo jednostavnija.

Ukupno aktivnih kupovnih i prodajnih naloga je snimak tržišta u bilo kojem trenutku. Čitanje tržišta je kontinuirani proces uočavanja obrazaca, ili trendova, tokom vremena, na koje trgovac može izabrati da djeluje. Sve u svemu, postoje dva tržišna trenda: bikovski i medvjeđi.

„Bikovsko“ tržište, ili bikovsko tržište, nastaje kada se čini da akcija cijena stalno raste. Ova kretanja cena naviše su poznata i kao „pumpe“, jer priliv kupaca povećava cijene. Tržište „medvjeda“ ili „medvjeđe“ tržište nastaje kada se čini da se akcija cijene stalno smanjuje. Ova silazna kretanja cijena također su poznata kao „dumpi“, jer masovne rasprodaje rezultiraju nižim cijenama.
Bikovski i medvjeđi trendovi također mogu postojati unutar drugih većih suprotstavljenih trendova, ovisno o vremenskom horizontu na koji gledate. Na primjer, mali medvjeđi trend može se pojaviti unutar šireg dugoročnog bikovskog trenda. Općenito, uzlazni trend rezultira djelovanjem cijena na višim i višim padovima. Silazni trend čini niže maksimume i niže padove.

Drugo tržišno stanje koje se naziva „konsolidacija“ nastaje kada se cijena trguje bočno ili unutar raspona. Tipično, faze konsolidacije je lakše uočiti na višim vremenskim okvirima (dnevni grafikoni ili sedmični grafikoni) i javljaju se kada se imovina hladi nakon oštrog uzlaznog ili silaznog trenda. Konsolidacija se takođe dešava prije preokreta trenda, ili u vremenima kada je potražnja prigušena, a obim trgovanja mali. Cijene se u suštini trguju unutar raspona tokom ovog stanja na tržištu.
Tehnička analiza
Tehnička analiza (TA) je metoda analize prošlih tržišnih podataka, prvenstveno cijene i obima, kako bi se predvidjelo djelovanje cijena. Iako postoji širok izbor TA indikatora, u rasponu složenosti, koje bi trgovac mogao koristiti za analizu tržišta, evo nekih osnovnih alata na makro i mikro nivou.

Struktura i ciklusi tržišta
Baš kao što trgovci mogu uočiti obrasce u roku od sati, dana i mjeseci, oni također mogu pronaći obrasce tokom godina fluktuirajućih cijena. Postoji temeljna struktura tržišta koja ga čini osjetljivim na određena ponašanja.
Ciklus se može podijeliti na četiri glavna dijela: akumulacija, markup, distribucija i pad. Kako se tržište kreće između ovih faza, trgovci će kontinuirano prilagođavati svoje pozicije konsolidacijom, ponovnim praćenjem ili ispravljanjem kako smatraju potrebnim.

Bik i medvjed su vrlo različita stvorenja i ponašaju se suprotno jedni drugima u zajedničkim uvjetima okoline. Ključno je da trgovac zna ne samo pod koju ulogu spada, već i koja trenutno dominira tržištem.

Tehnička analiza je neophodna ne samo da bismo se pozicionirali na ovom tržištu koje se stalno mijenja, već i da bi se aktivno kretao kroz osjeke kako se one pojave.

U lovu za kitom
Kretanje cijena uglavnom je vođeno “kitovima” – pojedincima ili grupama koji imaju velika sredstva za trgovinu. Neki kitovi djeluju kao „tvorci tržišta“, postavljajući ponude i traženje na obje strane tržišta kako bi stvorili likvidnost za imovinu dok u tom procesu ostvaruju profit. Kitovi su prisutni na gotovo svakom tržištu od dionica i robe do kriptovaluta.

Strategija trgovanja kriptovalutama mora biti svjesna alata trgovine koje favoriziraju kitovi, kao što su njihovi preferirani TA indikatori. Jednostavno rečeno, kitovi imaju tendenciju da znaju šta rade. Predviđajući namjere kitova, trgovac može raditi u dogovoru s ovim stručnim pokretačima kako bi ostvario profit svojom vlastitom strategijom.

Psihološki ciklusi
Sa zoološkim vrtom punim metafora, može se lako zaboraviti da stvarni ljudi — većinom — stoje iza ovih zanata i da su kao takvi podložni emocionalnom ponašanju koje može značajno utjecati na tržište.
Dok je okvir bik/medvjed koristan, gore prikazan psihološki ciklus pruža detaljniji spektar tržišnog raspoloženja. Dok je jedno od prvih pravila trgovanja ostaviti emocije pred vratima, moć grupnog mentaliteta ima tendenciju da preuzme maha. Porast od nade do euforije pokreće FOMO – strah od propuštanja – od onih koji su se još pozicionirali na tržištu.

Kretanje dolinom između euforije i samozadovoljstva ključno je za određivanje vremena izlaska prije nego što medvjedi zavladaju i ljudi panično prodaju. Ovdje je važno uzeti u obzir cjenovno djelovanje velikog obima, što može ukazivati ​​na opći zamah tržišta. Filozofija “kupi nisko” je sasvim očigledna, s obzirom da je najbolje vrijeme za akumulaciju unutar tržišnog ciklusa tokom depresije nakon drastičnog pada cijene. Što je veći rizik, veća je i nagrada.

Izazov s kojim se suočava ozbiljan trgovac je da ne dopusti emocijama da diktiraju njihovu strategiju trgovanja usred poplave vrućih pokušaja i analiza od strane medija, chat soba ili takozvanih vođa misli. Ova tržišta su vrlo podložna manipulaciji kitova i onih koji mogu utjecati na puls tržišta. Uradite svoj domaći zadatak i budite odlučni u svojim akcijama trgovanja kriptovalutama.

Osnovni alati
Mogućnost otkrivanja obrazaca i ciklusa na tržištu ključna je za postizanje jasnoće iz makro perspektive. Najvažnije je znati gdje se nalazite u odnosu na cjelinu. Želite da budete iskusni surfer koji zna kada će savršeni val stići umjesto da bezvoljno veslate po vodama u nadi da će se dogoditi nešto veliko.

Ali, mikro perspektiva je takođe ključna u određivanju vaše stvarne strategije. Iako postoji veliki broj TA indikatora, preći ćemo samo na najosnovnije.

Podrška i otpor
Možda dva najrasprostranjenija indikatora TA pod terminima “podrška” i “otpor” odnose se na cjenovne barijere koje se nastoje formirati na tržištu, sprječavajući cjenovnu akciju da ode predaleko u određenom smjeru.

Podrška je nivo cijena na kojem trend pada ima tendenciju da se zaustavi zbog priliva potražnje. Kada se cijene smanje, trgovci imaju tendenciju da kupuju nisko, stvarajući liniju podrške. Suprotno tome, otpor je nivo cijena gdje uzlazni trend ima tendenciju da se zaustavi zbog rasprodaje.

Mnogi trgovci kriptovalutama koriste nivoe podrške i otpora kako bi se kladili na smjer cijene, prilagođavajući se u hodu kako nivo cijene probija svoje gornje ili donje granice. Kada trgovci identifikuju pod i plafon, ovo obezbeđuje zonu aktivnosti u kojoj trgovci mogu da uđu ili izađu iz pozicija. Kupovina na podu i prodaja na plafonu uobičajena je standardna radna procedura.

Ako cijena premaši ove barijere u bilo kojem smjeru, to daje indikaciju ukupnog raspoloženja tržišta. Ovo je proces koji je u toku, jer novi nivoi podrške i otpora imaju tendenciju da se formiraju kada se trend probije.

Trendlines
Dok su statičke barijere podrške i otpora prikazane iznad uobičajeni alati koje koriste trgovci, akcija cijena ima tendenciju trenda višeg ili nižeg trenda s vremenom mijenjajući barijere. Niz nivoa podrške i otpora može ukazivati ​​na veći trend na tržištu predstavljen linijom trenda.

Kada je tržište u uzlaznom trendu, nivoi otpora počinju da se formiraju, akcija cena se usporava i cena se povlači nazad na liniju trenda. Trgovci kriptovalutama obraćaju veliku pažnju na nivoe podrške uzlazne linije trenda, jer ukazuju na područje koje pomaže u sprečavanju da cijena padne znatno niže. Isto tako, na tržištu u silaznom trendu, trgovci će paziti na slijed opadajućih vrhova kako bi ih povezali u liniju trenda.

Osnovni element je istorija tržišta. Snaga bilo kojeg nivoa podrške ili otpora i njihovih rezultirajućih trendova raste kako se ponavljaju tokom vremena. Stoga će trgovci bilježiti ove prepreke kako bi informirali svoju tekuću trgovinsku strategiju.

Okrugli brojevi
Jedan od uticaja na nivoe podrške/otpora je fiksiranje nivoa cena sa okruglim brojevima od strane neiskusnih ili institucionalnih investitora. Kada se veliki broj trgovanja usredsredi oko lijepog okruglog broja – kao što se obično događa kod Bitcoina svaki put kada se njegova cijena približi cifri koja je jednako djeljiva sa 10.000 dolara, na primjer – može biti teško da cijena premaši ovu tačku, stvarajući otpor.

Ova česta pojava svedoči o činjenici da su ljudski trgovci lako pod uticajem svojih emocija i skloni su da pribegavaju prečicama. Svakako, kod Bitcoina, ako se postigne određena cijena, on ima tendenciju da proizvede entuzijastičan nalet tržišne akcije i iščekivanja.

Pokretni proseci
Sa tržišnom istorijom nivoa podrške/otpora i rezultirajućim silama/uzlaznim trendovima, trgovci često izglađuju ove podatke kako bi stvorili jedinstvenu vizualnu liniju koja se naziva „pokretni prosjek“.
Pokretni prosek lepo prati donje nivoe podrške uzlaznog trenda, zajedno sa vrhovima otpora tokom silaznog trenda. Kada se analizira u odnosu na obim trgovanja, pokretni prosek pruža koristan pokazatelj kratkoročnog momentuma.

Obrasci grafikona
Postoje različiti načini za crtanje tržišta i pronalaženje obrazaca unutar njega. Jedna od najčešćih vizualnih reprezentacija tržišne cijene je „svijećnjak“. Ovi obrasci svijećnjaka predstavljaju neku vrstu vizualnog jezika za trgovce da predvide moguće trendove.
Grafikoni sa svijećnjacima nastali su u Japanu 1700-ih kao metoda procjene načina na koji emocije trgovaca djeluju kao snažan utjecaj na akciju cijena, izvan jednostavne ekonomije ponude i potražnje. Ova vizualizacija tržišta jedna je od najomiljenijih od strane trgovaca jer može obuhvatiti više informacija od jednostavnijih linijskih ili trakastih grafikona. Grafikon svijećnjaka sadrži četiri tačke cijena: otvaranje, zatvaranje, visoku i nisku.

Kako se to odnosi na trgovinu kriptovalutama? Zovu se svijećnjaci zbog njihovog pravokutnog oblika i linija iznad i/ili ispod koje podsjećaju na fitilj. Široki dio svijeće je mjesto gdje se cijena otvara ili zatvara, ovisno o njenoj boji. Fitilji predstavljaju raspon cijena u kojem se trguje sredstvom tokom tog određenog perioda svijećnjaka. Svijećnjaci mogu obuhvatiti različite vremenske raspone, od jedne minute do jednog dana i dalje, i pokazati različite obrasce ovisno o odabranoj vremenskoj liniji.

Fundamentalna analiza
Dakle, kako možemo odrediti potencijal određene kripto imovine izvan ili prije njegovog ponašanja na tržištu trgovanja?

Dok tehnička analiza uključuje proučavanje tržišnih podataka kako bi se odredila nečija strategija trgovanja, fundamentalna analiza je proučavanje osnovne industrije, tehnologije ili sredstava koja čine određeno tržište. U slučaju kriptovaluta, trgovački portfelj će se vjerovatno sastojati od bitkoina i altcoina.

Kako se može utvrditi da li je imovina zasnovana na zdravim osnovama, a ne na hypeu, pretjeranoj tehnologiji ili još gore – ni na čemu? Za fundamentalnu analizu nove imovine treba uzeti u obzir nekoliko faktora:

Developers
Prije nego što investirate u imovinu kriptovalute, imperativ je procijeniti integritet i sposobnost graditelja koji stoje iza toga. Kakva je njihova evidencija? Koje su softverske poduhvate iznijeli na tržište u prošlosti? Koliko su aktivni u razvoju osnovnog protokola tokena? Budući da su mnogi projekti otvorenog koda, moguće je direktno vidjeti ovu aktivnost kroz kolaborativne platforme za skladište koda kao što je GitHub.

Zajednica
Zajednica je ključna za projekte trgovanja kriptovalutama. Kombinacija korisnika, vlasnika tokena i entuzijasta stvara veliki dio pokretačke snage ovih sredstava i njihovih temeljnih tehnologija. Na kraju krajeva, u svakoj novoj tehnologiji uvijek postoji društveni element. Međutim, budući da je mnogo novca u igri — i uz čestu prisutnost neprofesionalnih maloprodajnih investitora — prostor je često podložan toksičnosti i zaraćenim frakcijama. Stoga je zdrav, transparentan diskurs unutar zajednice dobrodošao.

Tehničke specifikacije
Ne treba ih brkati s tehničkom analizom tržišta, osnovne tehničke specifikacije za kripto imovinu uključuju mrežni izbor algoritma (kako održava sigurnost, vrijeme neprekidnog rada i konsenzus) i karakteristike izdavanja/emisije poput vremena bloka, maksimalne ponude tokena i plana distribucije . Marljivom procjenom steka protokola mreže kriptovaluta zajedno s monetarnom politikom koju provodi protokol, trgovac može utvrditi podržavaju li takve karakteristike potencijalnu investiciju.

Inovacija
Dok je predviđeni slučaj upotrebe Bitcoina nakon njegovog lansiranja bio elektronički novac, programeri i poduzetnici ne samo da su otkrili nove slučajeve upotrebe Bitcoin blockchaina, već su dizajnirali i potpuno nove protokole za prilagođavanje šireg spektra aplikacija.

Likvidnost (i kitovi)
Likvidnost je ključna za zdravo tržište. Postoje li renomirane burze koje podržavaju određenu kripto imovinu? Ako je tako, koji trgovački parovi postoje? Postoji li zdrav obim trgovanja/transakcija? Da li su veliki dionici prisutni na tržištu, i ako jesu, kakav je utjecaj njihovih obrazaca trgovanja?

Međutim, za stvaranje likvidnosti potrebno je vrijeme, jer novi inovativni protokol može biti aktivan, ali možda neće imati trenutni pristup likvidnosti. Takve investicije su rizične. Ako je obim mali i malo ili nimalo dostupnih trgovačkih parova, u suštini se kladite da će se zdravo tržište na kraju formirati oko projekta.

Brendiranje i marketing
Većina mreža kriptovaluta nema centralnu figuru ili kompaniju koja olakšava brendiranje i marketing oko njihove tehnologije, što rezultira brendiranjem kojem možda nedostaje kohezivan plan ili smjer.

Ovo ne znači odbacivanje brendiranja i marketinga koji se vremenom pojavljuju iz protokola. Zapravo, komparativna analiza marketinških napora ključnih programera, korporacija, fondacija i članova zajednice može pružiti detaljan pregled načina na koji određeni igrači saopštavaju svoje vrijednosti masama.

Infrastruktura
Ovaj kvalitet kripto trgovine može se posmatrati kao manifestacija tehničkih specifikacija projekta. Uprkos onome što je napisano u bijelim knjigama ili predstavljeno na konferencijama, koja je stvarna fizička manifestacija dotičnog protokola?

Vrijedi mapirati dionike: programere, validatore blokova, trgovce/kompanije i korisnike. Osim toga, ključno je razumjeti tko su upravitelji mreže, njihovu ulogu u osiguravanju mreže (vađenje, validacija) i kako se moć distribuira među ovim dionicima.

Analiza na lancu
S obzirom da sve kriptovalute rade na blockchain tehnologiji na osnovnom nivou, pojavila se nova vrsta analize koja se oslanja na podatke iz blockchaina – on-chain analiza.

Gledajući trendove ponude i potražnje, učestalost transakcija, troškove transakcije i stopu po kojoj investitori drže i prodaju kriptovalutu, analitičari su u mogućnosti da naprave precizna kvalitativna i kvantitativna zapažanja o snazi ​​blockchain mreže kriptovalute i njenoj dinamici cijena u razna tržišta.

Podaci na lancu također pružaju vrijedan uvid u psihologiju investitora jer analitičari mogu uskladiti različite makro i mikroekonomske događaje s radnjama investitora koji su nepromjenjivo zabilježeni na blockchainu.

Analitičari traže signale kripto trgovanja, obrasce i anomalije u ponašanju kupovine, prodaje i držanja u odnosu na tržišne skupove, rasprodaje, regulatorne događaje i druge mrežno orijentirane događaje. Ovo je za predviđanje potencijalnih budućih kretanja cijena i reakcija investitora na nadolazeće događaje poput nadogradnje mreže, prepolovljenja ponude kovanica i akcija koje se odvijaju na tradicionalnim finansijskim tržištima.

Kripto trgovanje vs trgovanje dionicama
Dionice i kriptovalute su dvije vrlo različite vrste investicionih sredstava. Iako su oba likvidna sredstva koja spadaju u vaš špekulativni portfelj, tu se sličnosti završavaju. To su dvije potpuno različite vrste vrijednosnih papira koje treba čuvati u odvojenim dijelovima vašeg portfelja.

Dionice su vlasnički udjeli korporacije kojima se javno trguje. Svaka dionica koju kupite daje vam postotak udjela u kompaniji. Ovo vlasništvo je proporcionalno broju dionica koje je izdala korporacija.

Investitor može profitirati prodajom svojih dionica drugim investitorima. Razlika između onoga što potrošite za imovinu i onoga što dobijete kada je prodate poznata je kao kapitalna dobit. Osim toga, prednosti posjedovanja dionica u potpunosti zavise od firme o kojoj je riječ. Dionice također mogu dobiti vrijednost davanjem dividende svojim dioničarima i korištenjem glasačke moći.

Kriptovaluta je digitalna imovina koja postoji isključivo na internetu. To znači da nema fizičku komponentu i postoji samo kao zapisi u onlajn knjizi koja prati vlasništvo. Ovo je u suprotnosti sa američkim dolarom, koji ima i fizičku (možete podići i držati novčanicu u dolaru) i digitalnu komponentu (možete posjedovati dolar kao ništa drugo do unos na vašem bankovnom računu koji bilježi to vlasništvo). Pojedinačna jedinica kriptovalute se naziva token, baš kao što se pojedinačna jedinica dionice naziva dionica.

Trgovanje kriptovalutama je rizično
Upravljanje rizikom je takođe značajan aspekt trgovanja. Prije ulaska u trgovinu, važno je znati koliko ste spremni izgubiti na toj kripto trgovini ako to ide protiv vas. Ovo može biti zasnovano na brojnim faktorima, kao što je vaš trgovački kapital. Na primjer, osoba može poželjeti da rizikuje gubitak samo 1% svog ukupnog trgovačkog kapitala bilo u ukupnom iznosu ili po trgovini.

Trgovanje je samo po sebi rizičan poduhvat. Gotovo je nemoguće sa sigurnošću predvidjeti bilo kakvu buduću tržišnu aktivnost. Na kraju dana, važno je donositi vlastite odluke, koristeći dostupne informacije i vlastitu prosudbu, kao i osigurati da ste pravilno obrazovani.

Pored toga, strategije trgovanja se mogu znatno razlikovati od osobe do osobe, na osnovu preferencija, ličnosti, trgovačkog kapitala, tolerancije na rizik, itd. Trgovanje nosi značajnu odgovornost. Svako ko se bavi trgovinom mora procijeniti svoju ličnu situaciju prije nego što odluči trgovati.

Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.